Mijn favorieten

Piet Warmerdam Makelaardij, uw verkoopmakelaar


U wilt uw woning gaan verkopen? Bij Piet Warmerdam Makelaardij staat u als verkoper centraal. Een woning verkopen is een belangrijke en niet alledaagse gebeurtenis en vraagt dan ook om een serieuze aanpak. Daarom is het verstandig om een makelaar in te schakelen, die kennis heeft van de markt en weet wat de bouwtechnische, juridische en financiële aspecten en de mogelijke risico’s zijn. Een makelaar die zich hier dagelijks mee bezig houdt, u een goed advies en vakkundige begeleiding kunt geven zodat u de maximale prijs krijgt voor uw woning en met een gerust hart uw woning kunt verkopen.
 
Wat kunnen wij voor u betekenen?
  • Het verzorgen van een vrijblijvende waardebepaling van uw woning;
  • Graag adviseren wij u over de verwachte opbrengst en de daarbij vast te stellen vraagprijs;
  • Het geven van verkoop bevorderende adviezen en tips;
  • Het plegen van kadastrale recherche (kadastraal uittreksel en kadastrale kaart);
  • Het maken van professionele foto’s, een verkooptekst en digitale plattegronden van de indeling uw woning;
  • Het plaatsen van uw woning op onze eigen internetsite www.pietwarmerdammakelaardij.nlwww.vbo.nl en op www.funda.nl en social media als Facebook en Twitter;
  • Het plaatsen van een te koop bord in de tuin, het ophangen van een raambiljet of een verkoopvlag;
  • Presenteren van uw woning in onze etalage;
  • Indien gewenst kunnen wij een professionele fotograaf inschakelen voor het maken van (360 graden) foto’s, een video of kunt u gebruik maken van een verkoopstyliste die uw woning kan restylen of eventueel luxe meubels in uw woning kan plaatsen;
  • Het aan potentiële kopers overhandigen van een uitgebreide brochure van uw woning, onder andere voorzien van interieurfoto's, plattegronden, en kadastrale gegevens;
  • Het maken van afspraken met gegadigden om uw woning te bezichtigen, het bezichtigen van uw woning en vervolgens hiervan verslag uit te brengen aan u als verkoper;
  • Deelname aan de Open Huizen Route, 2 maal per jaar;
  • Het voeren van onderhandelingen, uiteraard in goed overleg met u;
  • Wanneer de woning verkocht is, het opstellen van een koopakte, ondertekenen en het transport verzorgen bij de notaris;
  • De dag van het transport maken wij een inspectie-afspraak met de kopers, zodat de woning correct wordt opgeleverd. Daarna vergezellen wij u doorgaans naar de notaris;
  • Uiteraard kunt u ook na de levering altijd op ons kantoor terugvallen met vragen.
 
Kortom het volledige verkoopproces tot aan de overdracht bij de notaris nemen wij u desgewenst uit handen. Wilt u meer informatie of heeft u interesse in een deel van onze diensten? Neem geheel vrijblijvend contact met ons op via het telefoonnummer 0252-377090 of stuur een e-mail voor een kosteloze afspraak bij uw thuis, wij zijn u graag van dienst!